John Economou – скейт, мода и свобода

Топмоделите Кендал Дженър и Джиджи Хадид превърнаха бездомно момче в успешен  модел

Историята на John Economou може би е една от хилядите истории, които са пример, че мечтите се сбъдват и то понякога изключително случайно.

1450211711-capture-decran-2015-12-15-a-033315-pm

ИСТОРИЯТА

На 19 години Джон е успешен модел в родния си град. Участва в множество телевизионни предавания, реклами, каталози и календари, но решава да замине за Лос Анджелис, за да сбъдне мечтата си и да стане професионален модел. Той е красиво американско момче, което кара скейт по цял ден и живее на плажа, мечтае за модната индустия, но за съжаление му е изключително трудно да си намери агенция в големия град.

СРЕЩАТА  

В един слънчев ден Кендал и Джиджи снимали фотосесия на брега на океана във Венис Бийч, Калифорния, а той просто се озовал на правилното място. Как се запознават ли? Сигурна съм, че ще се изумите и вие. Джон влиза в ролята на кавалер и решава да спаси обяда на двете моделки от досадните чайки.

1152916

Джон за The Mail Online

“Едно от момичетата ми каза, че съм сладък. Обърнах към нея и завързахме разговор. В началото не разбрах с кого разговарям, но след малко ми просветна, че това е Кендал. Предложиха ми да се пробвам като модел тук. Аз им разказах историята си, казах им как вече съм работил като модел и как пристигнах тук да следвам мечтата си, да се опитам да си намеря агенция, и как сега спя на плажа. Те ми казаха, че могат да ми помогнат и ме свързаха с Two Management, с които сега работя. Кендал беше много готина, много земна и спокойна.”

ПРОДЪЛЖЕНИЕТО

В момента Джон е едно от най-търсените лица на TWO Management. Той не крие, че продължава да живее на плажа, въпреки че вече не му се налага. Иска да покори върха и знае, че ще успее. На върха Джон се вижда в компанията на Кендал.

Вижте официалният профил на Джон ТУК!

1935844_885831621537058_397549549063309760_n

Снимки: http://www.twomanagement.com/, Facebook, Интернет

Leave a Reply

